• De eerste competitie wedstrijd. We zitten bijna in de zelfde poule als op het veld, alleen Atlantis is nieuw in de poule. We zijn nieuwsgierig hoe de krachtsverhoudingen zijn.

Rapid begint de eerste helft heel slordig. Heel veel plaats fouten en zo kom je dan snel 2-0 achter. Bij de wissel van vakken weten we snel de 2-1 te maken, maar Atlantis is ons in deze fase steeds een stapje voor 3-1, 3-2, 4-2, 4-3. We weten nog wel de gelijkmaker te maken, maar net voor rust weet Atlantis nog met 1 doelpunt verschil te maken.

Ik kan een heel verhaal typen over de tweede helft, maar het komt er op neer dat wij maar 1 keer scoren en Atlantis nog 7 keer. Wij hebben heel veel kansen, maar weten ze gewoon niet af te maken. Daarnaast spelen wij periodes met veel plaats fouten en dat is zonde als je verdedigend wel goed doet. Genoeg punten om mee te nemen naar de volgende wedstrijd. Eindstand 12-5.