• Aurora B1 VS Rapid B1

14 sep 2022 Daniël
  • Altijd spannend de eerste wedstrijd van het seizoen. Na de teamfoto genomen te hebben bij Rapid zijn wij snel met zijn allen naar Aurora gegaan, om daar in de toch best wel brandende zon een wedstrijd te spelen.

Aurora ging hard van start en verraste ons met een hoop doorloopballen. Hierdoor keken wij gelijk tegen een achterstand van 4 a 5 punten aan. Naarmate de eerste helft vorderde begon ook bij ons het spelletje los te komen. De rust kwam net even te vroeg en wij blijven steken op een achterstand van 9-6.

In de rust besproken dat wij toch echt een tandje harder moesten gaan werken voor elkaar. Dit was goed te zien van 10-6 naar 11-9 en 12-10. Was het dan toch nog mogelijk om het geslagen gat te dichten. Helaas, het leek wel of de energie op was. Het lukte niet meer om te scoren en dit resulteerde in een verlies van 16-10.

Op naar volgende week waar wij thuis Blauw-Wit mogen ontvangen.