• Ja! We winnen weer een wedstrijd.

10 okt 2022 Angelique
  • Een bijna thuiswedstrijd, zo kan je de uitwedstrijd tegen DKV (IJ)/Aurora 4 wel noemen. Wat weten wij over dit team? Het is in elk geval geen onbekende tegenstander en zelfs sommige namen van onze tegenstanders zijn bekend. Maar goed, dat zegt verder weinig over de sterkte van dit team. Laten we het gewoon maar even afwachten.

Vandaag krijgen wij hulp van onze invallers Rikst, Jelle, Sam en Esther. Ja, je hoort dit goed Esther. Esther! Na misschien wel tien jaar speelt zij vandaag weer haar eerste minuten. En wat zijn we daar blij mee. En zij zelf ook, gok ik zo!

De wedstrijd start voortvarend, we komen vrijwel direct met 0-1 voor. Na de 0-1 is het een gelijk opgaande wedstrijd en eigenlijk blijft dit de hele wedstrijd zo. In de tweede helft komt er een vervelend moment, waardoor Rikst niet verder kan. Gelukkig hebben we inmiddels wel vernomen dat Rikst er volgende week weer bij is. Gelukkig maar en wel zo gezellig!

Wat nu? We hebben geen dames meer over. Maar gelukkig, mag tegenwoordig alles en kan Hans verder spelen als dame. Hans en Ans als dames duo. Ik kan je vertellen dat ik in het veld altijd luister naar Ans, maar ook naar Hans. Maar goed, nu dus als dames duo. De wedstrijd vordert en het is 8-8. Op dat moment schiet een heer uit het andere vak. En......... 8-9! Spannend: nog zeker 2 minuten te gaan. Gaat Rapid 5 de winst pakken? Een gemiste bal en.......................... de scheidsrechter fluit af! Rapid 5 wint gelukkig weer een wedstrijd!