• Rapid 2 moest zaterdag wederom een belangrijke wedstrijd spelen om de aansluiting bij de bovenste te houden. Dit keer tegen KZ.

Na een goede voorbereiding op de donderdag, begonnen we goed aan de wedstrijd. De eerste 15 minuten stond KZ erbij en keek ernaar. Met mooie doelpunten en goed samenspel lieten we zien wat we wilden: de punten binnenhalen. Dit resulteerde in een mooie voorsprong van 7 punten. Daarna kregen we een herhaling van de afgelopen wedstrijd: een duidelijk mindere fase waarin we niet collectief bleven spelen en KZ de kans gaven om in de wedstrijd te komen en ze grepen dit met beide handen aan. Ruststand 10-6.

In de rust op gehamerd dat we ons spel van de eerste 15 minuten weer moesten proberen op te pakken en uit te lopen en deze keer geen 120% maar 140 % geven. Helaas, het lukte niet en KZ scoorde lekker door en de inhaal race was voor hun gelukt. Ze kwamen zelfs nog voor, maar gelukkig haalden we het puntje toch nog binnen. Puntje te weinig maar kan gebeuren!

Zaterdag naar Refleks waar we het goed kunnen maken. Iedereen weer bedankt: Richard, reserves en supporters!
    Namens Jan!