• Seizoensafsluiting

30 jun 2022 Lieke

• Dit jaar houden we een familie- en vriendentoernooi als seizoensafsluiting bij Rapid. Bij sommige bekend bij anderen niet en daarom leggen we het hier uit wat de bedoeling is.

Het toernooi start rond 12.00 uur. De werkelijke starttijd ligt ook aan het aantal teams en hoe groot het toernooi is. Daar berichten we de teams later over.

Je team
    Je stelt een team samen van minimaal 6 personen waar 2 niet-korfballers inzitten. Waarom 6? We houden een toernooivorm met daarin vier mensen in een E-veld en 2 korfbalpalen. Uit ervaring kunnen we vertellen: dan kan je die 2 wissels goed gebruiken met al dat rennen!

Niet korfballers:
    Het is de bedoeling dat je ook niet-korfballers in je team krijgt. Vaders, moeders, neefjes, nichtjes, vriendjes, vriendinnetjes, klasgenootjes en collega’s zijn allemaal welkom! Hoe meer niet-korfballers hoe leuker we het vinden.

De wedstrijden
    We spelen wedstrijden 2×7,5 minuut op een E-veld. De normale regels van korfbal gelden gewoon. Fanatiek zijn graag! Alleen houdt er rekening mee dat het geen League wedstrijd is. Met de indeling houden we uiteraard rekening met de sterkte van de teams.

Scheidsrechters
    Je speelt natuurlijk niet ieder tijdsslot een wedstrijd en het kan zijn dat er iemand van jouw team (iemand van de korfballers) een andere wedstrijd moet fluiten. Ieder team moet dus wedstrijden fluiten en dat staat tzt aangegeven op het wedstrijdschema. Om ook de scheidsrechters een leuke dag te bezorgen vragen we om commentaar voor je te houden. Ook al denk je dat de scheids het verkeerd heeft.

Barbecue (start tussen 17.00 en 17.30 uur)
    Aansluitend zal er een BBQ zijn, waar ook iedereen aan mee kan doen om nog even na te genieten van de dag. Wat de kosten zijn om mee te barbecuen en het invulformulier zullen we later communiceren.

Vragen?
    Deze kan je richten aan Lieke / Angelique via rapidcommunicatie@gmail.com

⚽ Aanmelden voor het toernooi kan via dit Google formulier

🍴 Aanmelden voor de BBQ kan via dit Google formulier