• Stappenplan voor een wedstrijdverslag

15 aug 2022 Lieke
    1. De wedstrijdverslagen gaan op een andere manier dan voorheen. Onder het kopje korfbalzaken vind je het menu-item: wedstrijdverslag uploaden.

2. Je komt op een pagina met een invulformulier. Hier vul je eerst je team in, dit is een lange lijst omdat ieder team er al met een veld en zaalseizoen in staat. Ve staat voor Veld en ZA staat voor Zaal. Dus speel je in Rapid 4 dan vul je in het veldseizoen Rapid 4 VE zaterdag speelddag unknown in.  Hoe schrijf ik een wedstrijdverslag

3. Vervolgens vul je het uitteam, thuisteam, resultaat uitteam en resultaat thuisteam in. Op deze manier komen de statistieken mooi op de website te staan.

Hoe schrijf ik een wedstrijdverslag 1

4. Vervolgens schrijf je het verslag zoals je gewend bent in het vak verslag.

5. Je zou nog een foto toe kunnen voegen (bij de testverslagen is dit nog niet gelukt, maar wie weet lukt jou het wel)

6. Als auteur vul je je eigen naam in.

7. Vervolgens moet je een wachtwoord invoeren. De teammanagers en de coaches hebben dit wachtwoord en kunnen dit aan je geven. Alleen dan kun je het wedstrijdverslag insturen. Dit om spam om de website te voorkomen.

Het zijn iets meer handelingen dan voorheen, maar het wordt voor de communicatiecommissie zo een stuk makkelijker. Daarbij komt het verslag  automatische op de homepage, de wedstrijdverslagenpagina en op je eigen teampagina te staan.